2011. május 31., kedd

Mejn a Francba!

Kevesen tudnak a Franchoz való kötődésemről. Azoknak elárulom: én vagyok ott a polgármester. Sokadszor nyertem már meg a választást, de a helyiek ismernek, szeretnek, mert én is szeretem a várost. Igen, város lettünk, idén nyitottuk meg a második könyvtárunkat. Most azonban egy nemrég észrevett jelenség miatt írok.
Franc lakossága öregszik. Nem csak az EU-s tendencia szerint, hanem afelett is. Ennek az lehet az oka, hogy már csak az egyre idősödő korosztály küldi el a másikat hozzánk (a Francba). Testvérvárosunk, Fene is hasonlóról panaszkodik. A fiatalság nyárra (meg egyáltalán is) inkább a vulgárisabb nevű településekre utalja be magát / a másikat, ezzel nem tudunk versenyezni. Pedig Francnak is vannak értékei. Nemrég újítottuk fel például a főteret, szép új szökőkutat kapott, de idén kezdte meg működését a Polgárőrség is.
De, hogy megpróbáljuk felfuttatni a turizmust, az illemkönyvek szponzorálása mellett megnyitottuk új élővizű strandunkat.
Na jó, azért ne törjétek magatokat a jegyvásárlással, de... jó kedvhez ilyen bejegyzés dukált. :D

2 megjegyzés: