2013. július 1., hétfő

Hello BKK: 6. nap

Reggel leszaladtam az IT-re, és rákérdeztem, mi van az ügyemmel, mire ők megnyugtattak, hogy amint beér az accountokkal foglalkozó kolléga, megcsinálják a felhasználói fiókom. Utána még egyszer utoljára átnéztem az eddig megállapítottakat a problémás csomópontommal kapcsolatban, majd egy sajátos jelöléstechnikai ötlettel lementem a KKD (Közúti Közlekedési Divízió, ők a nagy forgalomtechnikusok) egyik nagy szaki mérnökéhez, hogy mondja meg, jó-e, amit megálmodtam. Azt mondta, hogy nem, de igen hasonló dolgot el lehet érni egyébként létező rajztechnikai elemekkel, szóval végülis sikernek könyveltem el. Mellesleg odahozta a csomópontért felelős illetékest is, akivel megegyeztünk, hogy helyszíni bejárást tartunk holnap (céges kocsival! *.*). Illetve kinyomtatott nekem egy tárgyalási jegyzőkönyvet, amelyből megtudtam néhány dolgot az üggyel kapcsolatban, és jól is jött, mivel a bírálatot több ponton is megváltoztatta. Aztán a főnök elé tártam az észrevételeim, majd egy jó fél órás diskurzusba merültünk a lehetséges megoldásokat illetően (igazi szakmai eszmecsere volt, még mindig gyönyörködtet az ilyesmi :"). Miután megbeszéltünk mindent, befutott az IT egyik munkatársa, és örömmel újságolta, hogy kész a fiókom. Felállítottuk pár perc alatt a gépem, céges email címet is kaptam, és már tudtam is dolgozni (volna, ha hozzáférést is adtak volna az alosztály közös szerveréhez. Szóval azt még el kell intézni, de legalább internet meg Word volt már). Legépeltem életem első forgalombiztonsági javaslatát (adott hely/helyzet forgalombiztonsági felülvizsgálata, minden kritika leírva, képekkel illusztrálva, megoldási javaslatokkal kísérve). 4 oldal lett, ha jól emlékszem, csomószor átgondoltam még, aztán odaadtam a főnöknek korrekcióra. De a bejárásig eleve nem lehet még megírni a véglegeset. 
Az ebédet fiatal kollégámmal költöttük el az Erzsébet téren, az óriáskerék szabályozástechnikáját taglalva. Nem jutottunk konszenzusra, mindenesetre biztosan érdekes, hogyan oldják meg a kabinkörök számlálását. Illetve az is csak ma tűnt fel, hogy a forgás gumiabroncsos kontaktusú dörzskerékkel van átadva a kerékre a merevítő háromszögkeret egyik (meg lehet, hogy a másik) szárán (is).
Később telefonált a területi illetékes a KKD-ról, hogy a bejárást áttennék szerdára, pont akkorra, amikor az alosztállyal közös adatgyűjtésre vagyunk hivatalosak egy külső helyszínre. Szóval úgy egyeztem meg az illetékessel, hogy megyek velük bejárni, és a jövő heti (következő) adatgyűjtésre megyek el, de fiatal kolléganőm szerint ennek a főnök nem fog örülni. Szóval majd megbeszélem vele, melyik verzió legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése