2013. július 25., csütörtök

Hello BKK: 24. nap

Nagyon jól érzem magam! Ritka, hogy levegő után kapkodva röhögök, de itt naponta előfordul. Még "csak" öt hete vagyok a cégnél (és már csak egy továbbira leszek), de már annyira befurakodtam magam, hogy nem csak ők fognak hiányozni nekem (legalább is nárcizmus nélkül is így látom).
Szakmai ügyek: a baleseti adatok térképre vitele folyamatosan a háttérben futó feladatnak tekinthető, csinálom is, van még holnapra is. Az Igló utca megint előkerült, de most úgy, hogy már a fővárosi tanács rágyalja, és jönnek vissza hozzám az üggyel kapcsolatos kérdések. Igencsak fura érzés... Hisz csak egy kis gyakornok vagyok. Az Astoriához már csak egy helyszínrajz hiányzik, ha megkapom, el tudom készíteni a javasolt forgalmi rend tervezetét, és tudom csatolni a javalsathoz - onnantól leadható. Legépeltem a Dávid Ferenc utcai zebra javaslatát, jóvá is hagyattam, már csak osztályvezetői aláírásra vár. Lócival konzultáltam az ő ügyét illetően, ő pedig segített nekem az Astoriával. Ezen kívül van még egy megnézedő és értékelendő baleseti helyszínem a XIV. kerületben.
A társaság nagyon jó, ilyen környezetben sokkal könnyebb dolgozni. Főleg, hogy az ottlétem hosszához mérten már elég kiterjedtnek mondható a kapcsolati rendszerem: összesen 5 osztályról van több mint 10 külsős ismerősöm, akikkel fordulhatok (és szoktam is fordulni) különböző ügyekben, illetve még külső cégekkel is levelezem. Szóval zajlik az élet a hivatalban. Az irodatechnika viszont még mindig újdonság: a BKK az első környezet, ahol műszaki szempontból kisebbrendűségi komplexusom van: úgy rá tudok csodálkozni egy multifunkcionális hálózati nyomtatóra is, mint egy gyerek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése