2013. július 3., szerda

Hello BKK: 7. nap

Rögtön, mikor beértem reggel, Laci azzal fogadott, hogy kettőkor megyünk helyszíni bejárásra Kőbányára egy építendő középsziget ügyében. Ezt már szeretem! Inkább állok az út mellett, mint ülök az asztal mögött. 
Mivel már email címem is van, én is részesülök minden jóból, ami az osztályon belüli kommunikációban zajlik, így például végre én is elolvashattam az előző napi fődiszpécseri jelentést. Amely nem más, mint a BKV-s, illetve budapesti közúti események rövid válogatása, járműkiadási statisztikák, stb. Utána ebédig nem igen tudtam előremozdulni egyik ügyemmel sem, így jobb híjján régi forgalombiztonsági javaslatokat böngésztem a közös szerveren, hogy addig is tanuljak belőlük.
Ebédre megint kiültünk a Kerékhez (Erzsébet téri óriáskerék) ifjú kollégámmal, és figyeltük, milyen ötletes módon van átadva a forgómozgás a kerékszerkezetre. Illetve felvetettem, mi lenne, ha volna egy Forgalomveszélyességi osztály, amely gonosz ikertestvérünkként folyton ellenünk dolgozna. Aztán Lóci vizionálta, ahogy 58-as villáskulccsal a hónunk alatt, gonosz mosollyal kocogunk el az óriáskeréktől, ahol előzőleg meglazítottunk több csavart. :D
Ebéd után útnak indultunk Lacival, és a KKD egy munkatársával a korábban említett helyszínre. Fél óra villamosozás után oda is értünk, ahol csatlakozott még egy önkormányzati munkatárs, a tervező két mérnöke, illetve még ketten a BKK Közúttól. Gyorsan megvitattuk, hogy két lehetőség van a középsziget kialakítására, majd mindenki ment, amerre látott. Én visszamentem az irodába, mert bár 4-re értem vissza, találkozóm volt 5-kor a Keréknél, szóval addig is kellett lennem valahol.
Később egyébként a Margitszigeti Szabadtéri Színpad átadójára látogattam ki, és a frissen átadott zenélő szökőkutat is megnéztük. Jó nap volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése