2013. július 5., péntek

Hello BKK: 10. nap

Reggel kijavítottam az Igló utca forgalombiztonsági javaslatát a főnök módosításainak megfelelően, és miután jóváhagyta, Gabival iktattuk, és leadtuk a divízióvezetőnek. És végtelenül furcsa volt látni egy (végülis) hivatalos iratot, amelynek a tetején ott díszeleg a nevem, mint ügyvivő, BKK-s pecsét, és amelyre több osztályvezető aláírása is rákerül. Meg persze amelynek hatására valahol egy táblagyárban egy munkát (remélhetőleg) elkészít egy táblát, egy brigád pedig kiviszi, és fölszereli. És mindezt azért, mert én úgy írtam elő. Könnyű lenne elszállni az ilyesféle hatalomtól is. :D
Később kimentünk Lacival a Tartsay csomópontba utóellenőrzésre, megnézni, hogyan érvényesítették a múlt héten kért módosításokat. Nem volt tökéletes, van még javítani való. Ebéd után befejeztem a baleseti adatok térképre rögzítését, és megmutattam a főnöknek a kedvenc jelzőlámpámat, amelyre nagyjából 37 másodperc alatt javasolt megoldást, amely - hazafelé leellenőriztem - valóban működik is. Szóval majd levélben tájékoztatjuk arról azt, akit kell. És már olvasói megkeresésem is volt, azt az ügyet is betettem a foglalkozandó ügyek mappájába. Szóval munka, az van, csak még mindig nem áll rendelkezésemre minden eszköz, hogy ezeket hatékonyan tudjam intézni.
Ami az irodát illeti: kaptam egy kukát! Éjszaka arra járhatott a kukamanó, mert azt vettem észre, hogy az én asztalom alatt is van egy, és nem hiányzik egyik szomszédostól sem. Szóval már szinte teljesen magaménak érzem a kis vackom. És még a gép háttérképét is saját képre cseréltem.
Ja, és még egy tanulság: ezek szerint péntekenként csak kb 2-ig szokás dolgozni, mivel fél háromkor nagyjából mindenki elpucolt. Hát engem sem kellett sokáig győzködni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése