2013. július 3., szerda

Hello BKK: 8. nap

Ma reggel egy meg nem nevezett helyen kezdtünk testületileg (szakterületileg). Adatgyűjtési napot tartottunk, baleseti esetek adatait gyűjtöttük, hogy azt később térképen, kronologikusan ábrázolhassuk (ez lenne a szakterület legfontosabb tevénekysége, a balesetiok-kutatás). A munka viszonylag monoton volt, 46 baleseti esetet vettem nyilvántartásba (az oldschool módszerrel: papírra, tollal), utána viszont cserben kellett hagynom a többieket, mert 12:45-kor indulnom kellett a KKD-val helyszíni bejárásra (mely körútnak része volt az örökbe fogadott, problémás csomópontom is). Céges kocsival mentünk, szóval a szemem jópár brill értékével csillogott. Velünk tartott egy BKK Közutas munkatárs a Szabó Ervin térről, aki nagy szakértelemmel rendelkezik az UME (Útügyi Műszaki Előírás) terén. Elég sokat tanultam tőle. Az Igló utcával zárult a bejárások sorozata, ahol legalább egy órát elidőztünk. Készítettem további képeket (az előző alkalommal elmulasztott részletekről, illetve a nem elég részletesen felmért helyekről jobbakat). Sok olyan dologról is megtudtam, hogy már a KKD is kérvényezte, amit én magamtól kifogásoltam, illetve más tekintetben is módosult az állás, szóval a holnap nagyjából teljesen újraírom a forgalombiztonsági javaslatomat. Továbbá egyeztetni kell még a kivitelezővel a csomópont távlati terveit illetően.
Úgy hangzik, mintha már elég mély vízben úszkálnék? Hát, igen. Ezek nem tipikus gyakornoki feladatok. De sikerült beleültetnem magam egy olyan hónapok óta húzódó ügybe, amelybe már több szakembernek beletört a bicskája. Nem is én fogom megváltani a világot, az én feladatom, hogy biztonságossá tegyem a jelen állapotot. Egyébként a bejárás során egy teljesen önálló ötletemet sikerült keresztül vinni, illetve két másik felvetésemre találtunk közösen megoldást. Még mindig jó érzés, hogy ér valamit a szavam a "nagyok" közt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése