2013. június 28., péntek

Hello BKK: 5. nap

Reggel dolgozgatok nagyban, amikor bejönnek az IT-s srácok egy gépet cipelve, és Iksz Ipszolint keresik, szakmai gyakorlatost. Mondjuk nekik, hogy olyanról nem tudunk, mert a srácot, aki velem együtt kezdett, nem úgy hívják. Aztán kiderült, hogy ma valóban kezd Iksz Ipszilon nevű srác, viszont ha már arrafelé flangáltak az IT-s fiúk, közbeszúrtuk, hogy mellesleg én is várok már hétfő óta egy PC-re. Csodák csodájára megtalálták az igénylést, és lehozták az enyémet is (ekkor  már három új PC volt lehozva, nekem külön asztalom lesz, a másik két srác egy asztalnál fog ülni, egymással szemben). A két másik szakgyakos srácét elkezdték felállítani, az enyémre viszont mondták, hogy addig nem tudnak fiókot kreálni nekem, amíg nincs törzsszámom. Szóval kolléganőmmel felmentünk a HR-re, hogy miért nincs nekem törzsszámom. Kiderült, hogy olyan nem is lehetne, hogy nincs, holott itt dolgozom. Viszont mivel ez ingyenes szakmai gyakorlat, menjünk fel a munkaügyre. Felmentünk a munkaügyre, ahol azt mondták, nem is adhatnak nekem, ha nincs munkaszerződésem, sőt, a másik két srácnak sem szabadna, hogy legyen. Szóval visszamentünk a negyedikre, és közöltük mindezt az IT-val. Akik azt mondták, hogy akkor... majd kitalálnak valamit. Végülis hétfőig ráérnek, ugyanis akkor jön vissza a szabadságos kolléga, akinek eddig a gépénél (és akinek a jelszavával) dolgoztam.
Továbbá tegnap hazafelé menet szemtanúja voltam egy majdnem balesetnek egy olyan csomópontban, amelyben nemrég adták át a lámpás irányítást, de nagyon csintalanul működik egyelőre. Szóval hirtelen felindulásból beszámoltam erről a főnöknek ma reggel, aki lemásoltatta nekem a csomópont dokumentációját a tervezővel, átküldte, én meg kinyomtattam, és elkezdtem tisztázni (mind magamban, mind papíron) a forgalmi rendet, fázistervet, jelzőcsoportokat, stb. Majd a dokumentációval, és a jegyzeteimmel felfegyverkezve kimentem a helszínre, és közel egy órát fényképeztem, videóztam, megfigyeltem. Míg ott voltam, "lakossági véleményt" is kaptam az egyik sorompónál várakozó fickótól, aki látta a nyakamban a BKK-s kártyát. És tudott ő is olyat mondani, amire magamtól nem figyeltem volna! Aztán eleredt az eső, és hazajöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése