2013. július 17., szerda

Hello BKK: 18. nap

Nem, nem raboltak el az ufók, nem is léptem ki, és a blogról sem feledkeztem el, egyszerűen csak nincs semmi olyasmi mostanában, ami az eddigiekhez képest újdonság lenne.
  • megint elmentünk arra a meg nem nevezett helyre baleseti adatokat gyűjteni, tegnap egész nap azt csináltuk, ma pedig elkezdtük térképre vinni. Én összesen 86 balesetet írtam ki, a többiek is kb. ugyanennyit, és ez csak a májusi adag.
  • kaptam egy ügyet: az Astoriánál kell megvizsgálnom az egyik csomóponti ág forgalmi rendjét, mert sok a szabálytalankodó. Azért próbálok minél általánosabban fogalmazni, mert bár semmiféle titoktartást nem írtam alá, ha ne adja az ég, valamelyik ügy körül botrány robbanna ki, és elkezdene érdeklődni a sajtó, nem akarok semmibe forrásként belekeveredni.
  • megint elő akarok venni egy független ügyet is: ma, hogy megint majdnem elütöttek a zebrán itt nálunk, meg akarom nézni a Dávid Ferenc utcai buszmegálló zebráját, nem lehet-e valamit kezdeni vele
  • a kollégák még mindig nagyszerűek, imádok mindenkit ^.^
Ja, és a Deákon sétálgatva tegnap meg kellett állapítanom, hogy a kerékpáros forgalomtechnika nagyon cuki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése