2013. július 10., szerda

Hello BKK: 13. nap

Még tegnap Lóci rámbízta az aktuális projektjét (egy sima, folyópályás zebra jelzőlámpássá alakításának tervét), hogy nézzem át, hátha én találok benne valami hibát. Találtam is, de a legszokatlanabb a csomópont programja volt. Ugyanis alap állapotban az összes irány (jármű, gyalogos) pirosban várakozik, és akkor ad zöldet, ha a) infravörös érzékelővel autót lát, vagy b) a gyalogos gombot nyom. Ha pedig lezajlott a forgalom, és megint sehol senki, visszaáll pirosba, és vár. Én ilyennel konkrétan még soha nem találkoztam. Érdekes volt visszafejteni a fázistervét.
Miközben a tervdokumentációt vizsgáltam, odaült a főnök, és mondta, hogy ha én is úgy gondolom, kijelölne az alosztály képviselőjévé a következő ügyben: meg kell vizsgálnia több BKK-s szakterületnek (alosztálynak) is, hogyan lehetne elegánsabban elhelyezni a BKV buszokon a másodlagos menettáblákat (pl "villamospótló", "felszállás az első ajtón", stb). A feladat pedig bizony az lesz, hogy ki kell szállni valamelyik buszgarázsba, és az utolsó porszemig teljesen kivizsgálni a helyzetet minden busztípusra, és az összes javaslatot prezentálni később. Próbáltam viszonylag póker arccal közölni, hogy persze, szívesen vállalom a feladatot.
Később pedig érkezett egy olyan kérdés az alosztályhoz, hogy hogyan lehetne egyszerűsíteni és ésszerűsíteni a KRESZ-táblákat. Erről a témáról pedig azt kell tudni, hogy konkrétan a diplomatémám magja. Szóval a mai nap is lehetőségekben termékeny volt.
Délután terepre mentem, és megnéztem a hátralévő 11 iskolám közül egyet. Eredetileg kettőt néztem volna, de az 52-es villamos minden görbe, továbbá minden egyenes fánál is megáll, szóval azzal az eggyel elment az idő. Ha nem említettem volna: meg kell vizsgálni Budapest összes "gyerekintézményének" környezetét atekintetben, hogy szükséges-e előírni 30 km/h-s korlátozást az épületek előtt (a "gyermekek" veszély táblán felül).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése