2013. augusztus 1., csütörtök

Hello BKK: 29. nap

A 25. nap (péntek) óta nyomtam egy PAUSE gombot, ugyanis betegség okán azóta itthon vesztegeltem, ma tudtam először újra munkába állni - az utolsó előtti napon. Ettől függetlenül eseménydús nap volt: reggel egy kisebb csapattal meglátogattuk a City taxi telephelyét, ahová odahívtak nekünk pár már átfóliázott taxit, hogy azokon tesztelhessük a színárnyalatmérő csodamasináinkat. Jópofa kis gép, könnyű kezelni. Külön érdekessége a dolognak, hogy a helyszínre oda-vissza a fent említett cég által biztosított prototípus-taxival mentünk (fehér rendszámos, foglaltságjelző nélküli kocsi, csak a matricázása van meg).
Reggel indulás előtt, illetve visszaérkezés után befejeztem a Gabitól átvállalt baleseti adat adagom térképre vitelét, utána kávéztunk / ebédeltünk
a srácokkal. Utána megint kapartam magamnak egy ügyet, ezúttal a Nagybánya utcával kapcsolatosat (szakmabeli olvasóim biztos most is kitalálják, melyik kereszteződés a problémás). Arról megírtam a hevenyészett javaslatot, majd holnap kidolgozom jobban. Végül pedig segítettem a taxi alosztálynak "pepita" taximágnest fóliázni (hogy lehessen taxi festést szimulálni a BKK-s céges autókon a mérési gyakorlatokhoz).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése