2012. október 12., péntek

Miért nem írsz, Són?

Kérdezhetnék az olvasóim, ha valamiféle közösség is kötődne a bloghoz, mindenesetre nem kérdezik, de én tudom ám!, hogy azért néha megfordul a fejekben... Miért hallgat a Végzet Mérnökei? Azért, mert van egy rossz/jó(?) tulajdonságom, amely erre késztet. Eléggé maximalista vagyok.
Mindig az a fajta ember voltam, aki szereti, ha kedvelik (mondjuk ki nem), illetve ha elismerik. Ebből adódik, hogy ha valamit a nevemmel fémjelzek, azzal szemben elég szigorú minőségi követelményeket támasztok, hogy utána mindig büszkén vállalhassam. Sajnos ezen kalap alá került be a blog is, mert bár olyan céllal indítottam másfél éve, hogy ha látok valami érdekeset, este billentyűzetet ragadok, és megosztom, végül az lett belőle, hogy (ahogy olvasónk, Eszti mondta) elkezdtem fejben blogolni, és a bejegyzések soha nem öltöttek valódi formát, ha mondjuk túl rövidek lennének, vagy például visszatartottam egy-egy témát, amíg nem volt hozzá kép.  És ki ez a fickó a cikk melletti képen? Ő Charlie McDonell, brit youtuber, a YouTube közösség elég jelentős alakja. És bár neki ez a rendes állása (talán az elsők között lett YouTube partner), mégis van, hogy hónapok telnek el egy-egy videója közt. Hogy miért? Ebben a videóban elmesélni, hogy ugyanazért, amiért néha a Végzet Mérnökei is leáll rövid időre. Tudom, hogy nem kéne, és tudom, hogy ezzel a blog alapítóötletét semmisítem meg, dehát ez egy olyan karakterhibám, amellyel már megtanultam élni. Csak gondoltam, adok némi felvilágosítást nektek is arról, mi zajlik a végzet mérnökében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése