2012. október 15., hétfő

Jégcsapok a sportközpontban

Na, így kell hatásvadász címet adni. Egyébként  ilyenről természetesen szó sincs, csak, hát, mint ahogy semmi sem, a Sportközpont sem lehet tökéletes. Pedig egész eddig nem tudtam elképzelni, mi lehet benne a hiba, hisz minden működik, minden modern, mindenki segítőkész, már éppen kezdtem volna keresni a pörgettyűmet, hogy megnézem, álmodom-e, aztán meg kellett állapítsam, hogy az az egy apró szépséghiba mégsem egyszeri, múló dolog: a zuhanyzóban nincs melegvíz. Vagy mindenki elfürdi, mire odakerülök, vagy nem tudom (az ÉL épületnek nem lehetett valami fejlett kazánközpontja, mindössze fűtésről kellett gondoskodni korábban, az meg akár be is lehet kötve a HŐ központba), mindenesetre így nagyjából lehetetlen lezuhanyozni. Márpedig ha az ember épp egy 1 órás edzésen van túl, lehet, kicsit letisztítaná magát, mielőtt visszamegy órára, vagy esetleg elindul haza. Én mondjuk (eddig) mindig óráim végeztével mentem edzeni, tehát a zuhanyzással inkább csak lehűteni igyekeztem magam (hogy utána ne szaunaként üzemeljen a kabátom), de három alkalom után be kellett valljam magamnak, sem orosz, sem pingvin nem vagyok, így nem tudok jéghideg vízben zuhanyozni. Na, meg aztán ilyenkor az ember még egy ideig radiátorként működik, akárhányszor tussol is le, szóval a gyöngyöző homlok ellen nem igen van ellenszer, ettől függetlenül  azért kellemes lenne, ha az elég jó élményhez még a normális zuhanyzás lehetősége is tartozna. De remélem, ez csak átmeneti állapot, és az üzemeltetés beérésével erre is találnak megoldást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése