2012. október 24., szerda

3. mérés: nyakkendők

Régóta adós voltam már ezzel a méréssel, de végre el is végeztem, és csalódnom kellett. Ugyanis amikor elhatároztam, hogy erre is fogok klikkelni, sokkal elegánsabb volt az utca embere, mint most. És még azt sem lehet mondani, hogy nyár volt, és mindenki rövidujjúban flangált. A napi számot nagyjából minden nap BKV-sokból és taxisokból kellett összekukáznom, és így sem lett túl sok. Mindenesetre egy vicces sorminta kezdett kibontakozni a számokból, amelyet csak a csütörtök bontott meg (16 nyakkendős aznap valamiért elkerült engem). Érdekes lett volna hosszabb ideig is folytatni, de nekem számolni, nektek olvasni nem lett volna kedvetek, szóval jobb lesz ez így mindenkinek. Csak, mert tudom, borzalmasan érdekel titeket, itt az eredmény:
  • 1. nap: 20 db
  • 2. nap: 22 db
  • 3. nap: 20 db
  • 4. nap: 6 db
  • 5. nap: 20 db 
Következőnek pedig egy korábbi ötlet alapján a hajléktalanokat fogom számolni, kicsit megnézzük, mi lett Tarlós megoldási javaslatából/tervéből így, az újabb tél közeledtével.
Ami pedig az elkövetkezendőket illeti: a zh időszak hétfői végeztével hétfőn, szerdán és pénteken mindig fogok posztolni, egészen addig, amíg ki nem ürül a várólistás posztok szektora jobboldalt.

1 megjegyzés: