2011. április 29., péntek

Ballagás ballagásról ballagásra

Mivel a gimiben jelentős kapcsolatrendszert sikerült kiépítenem, olyan mélyre leástam, hogy eltart egy darabig, amíg kikopnak az ismerősök. Így nem szokatlan, hogy visszajárok csak úgy, hát még a jelesebb eseményekre (ballagás, szalagavató). Történt ez most is. Belépéskor nem vágott orron az a meghatározó orgonaszag, amelyet előtte minden egyes leöveys ballagáson éreztem... Már az orgona sem a régi?
Jó volt újra látni a sok ismerőst (jelenlegi, és már szintén volt leöveyseket egyaránt). A matektanárnőm például örömmel újságolta, hogy a tőlem kapott kaktusza ismét virágba borult (tavaly előtt pont a matek érettségi napján :D ), de például találkoztam Leával is, aki a "cserepárom" volt a szalagavató keringőn, egy szóval tényleg sok olyan ismerőst láttam, akire nem is számítottam.
A gimiből kijövet a Leövey mellé frissen felhúzott, és a ronda nyersbeton oszlopok dacára azóta több építészeti díjat is elnyert SOTE épület aulájában egy régi zongorát pillantottam meg, amely szinte megszólalásig hasonlított az enyémre, csak ez az eredeti fa mintázatával volt lelakkozva, és nem feketére mázolva. Amik
or Mikey-val (egy volt osztálytársammal) bementünk, hogy lefényképezzem, a biztonsági őr ismét belénk kötött, csak igazgatói (!) különengedéllyel akarta engedni. Nem csalódtam, akkor is hasonlóan barátságos fogadtatásban volt részem, amikor a frissen elkészült épületbe akartam bemenni körülnézni. Nem minden egyetem olyan szabad, és nyilvános, mint a BME...
Ez után (mint meglepetésemre sokan mások) mentem tovább a következő ballagásra: Emeséére, egy régi leöveys barátéra, aki idö közben weöres-es lett. Lufiengedés itt is volt, ugyanúgy, ahogy a Leöveyben (ez hatalmas divat manapság, úgy látszik csak mi maradtunk ki, mert az előttünk, és az utánunk ballagó évfolyam is játszott légtérszennyezőset, csak mi nem). A ceremónia után Emeséék kedvesen vendégül is láttak (ilyen spontán se mentem még vendégségbe).
Száz szónak is ez a mondat a vége: a régi társasággal lenni, a régi barátságokat feleleveníteni mindig feltölt energiával, hogy egy kis időre kikerüljek a Budapesti Mindentudás Egyeteme bűvköréből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése