2011. április 18., hétfő

A BME-s fiú esete a piros busszal

Amióta a BME-re járok, kísért egy bizonyos jármű. De a jó értelemben... Tehát nem áll az ágyam mellett, amikor alszom, mert nem küldtem tovább egy körlevelet, hanem időről időre felbukkan a J épület viszonylag kis sugarú környezetében. Az elmúlt három és fél félév alatt ezt a bizonyos járművet egész megszerettem, hiszen nemcsak, hogy egy Ikarus busz, de még picike is, a legpicibb (és egyetlen) 400-as midi: a 405-ös /megjegyzés: a BKV ezeket üzemelteti a legdrágábban = ezek a legmegbízhatatlanabbak :D/. Tetőtől talpig piros, és gyanítom, hogy az Autós tanszék tulajdona (ha a J tanszékeiből indulunk ki, a Vasutasok és a Repülőhajósok eleve kiesnek :D). Rendeltetését nem tudtam a mai napig egyértelműen eldönteni. Eleinte azt gondoltam, hogy tesztcélokat szolgál (bár semmiféle kiegészítő kerék, plusz fedélzeti elektronika nem látszik rajta). Aztán múlt hétfőn láttam, ahogy bekanyarodik a J épület elé (olyan mozgékonyan, mintha egy kis Smart lenne... Nem tudom, hogy a környezet, vagy a színe tette-e, de teljesen úgy festett, mint egy személyautó), felvett kb 20 embert, majd elment a naplementébe (igazából csak ki a látóteremből). Szóval ezek alapján utasszállító, mint az ősei. Ma viszont, ahogy beléptem a J-be, szemben láttam a nyitott csarnokajtón keresztül, hogy ott áll, az orra felnyitva, a bal indexe kifordítva, kábelek lógnak ki a szájából, emberek járkálnak körülötte. Ezek szerint pedig az autósok új, titkos fejlesztésű KIT busza. :D (a fotók is lesifotó jellegűek előfordulásainak természetéből adódóan). Ez a busz egyébként remekül példázza azt, ahogyan érzek a BME felől. 97%-ban olyan ..... dolgokat tanulok, amelyek nem érdekelnek, de időről időre megvillan valami (az elérhetetlen távolban), amivel majd szeretnék foglalkozni, ami eszembe juttatja, hogy ez az egyetem egy király hely is lehetne.

1 megjegyzés:

  1. Én már többször láttam,hogy ott tartanak a tanszéken dolgozók ilyen kis mini üléseket/megbeszéléseket...vagy tudod az a sok ismeretlen csávó akik a J körül mászkálnak. Lehet,hogy azon gondolkoznak, be kéne vezetnie pl. a Volánnak étkezős-társalgós buszokat (mint a vonaton az étkező kocsi) és azok ilyen kicsik és pirosak lennének, belül meg bézs színűek,hogy ezáltal felkeltsék az érdeklődést...de a KIT Busz ötletét is legalább ilyen valószínűnek tartom :D

    VálaszTörlés