2011. április 14., csütörtök

Amikor már a kirívó is közhelyes

Ehhez a témához nincs igazán képem, szóval kirakok egy villamososat még nyárról, ha már annak apropóján írok :D Ma, amikor mentem haza, az ellenkező irányba közlekedő villamos hátulja tele volt kifestett arcú, hülyeruhás pizzaevő és zajongó fiatalokkal. Nem igazán tudtam mire vélni, gondoltam, valamiféle tüntetésre mennek. Aztán a Boráros téren még egy ilyen villamos volt a másik vágánypáron, de akkor már rájöttem, kik is ezek, ugyanis az egyik azt skandálta, hogy CSAK AZ ÁF. Szóval (mint sok helyen) náluk most van a karibanzáj, és olyankor feltétlen ezt kell csinálni, mert mindenki más is ezt csinálja. Polgárt pukkasztani, rendetlenkedni, rivalkodni. Nekik ettől biztos jobb, engem meg nem érdekel. És szerintem ezzel nem csak én vagyok így: a városi figyelemküszöbe már annyira magas, hogy csak egy monocikliző elefánt törné át, aki egyébként átszállójegyet lyukaszt a libegőnél. Amikor már a kirívó is közhelyes, már mindent kitaláltunk, mindenen túl vagyunk. Sőt, lassan az is közhelyes lesz, hogy ezt közhelyesnek nevezem. Ablaktörő-kalapács ablakát törő kalapács ablakát törő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése