2011. szeptember 29., csütörtök

Klikk, klikk, klikk

Kb. egy évvel ezelőtt pakoltam a pincében, és találtam egy kattintószámlálót, amelyet nagyapám használt még laboratóriumi mérések során (aki nem ismerné a szerkezetet, annak talán az "Axe számláló" eszébe juttatja. Ha az sem, akkor a bejegyzés alatt található videó biztosan). Gyorsan birtokomba vettem, de eddig különösebb szerep nélkül ült a polcon. Viszont egy nap, amikor különösen meleg volt, és a lányok különösen az időhöz öltöztek(/vetkőztek, ahogy tetszik :D), gondoltam, mégiscsak meg kéne nézni, mennyire is szépek a budapesti lányok. Megragadtam hát a számlálót, betettem a zsebembe, és végigkattintgattam a napot. Az eredményt a képen láthatjátok. Ekkor gondoltam, hogy miért hagynánk itt abba: mindig számlálhatnék mást. Támadt is pár ötletem, de ezekből hamar ki fogok fogyni. Itt jöttök a képbe Ti.
Lehet majd folyamatosan ötleteket felvetni a facebook oldal üzenőfalán, hogy mit számoljak (a ma indult heti számlálás célpontja, szinte közkívánatra a Fila táska). És nem napi számlálásokat fogok tartani, ahogy eddig gondoltam, hanem hetit, így számolható napi átlag is, és egyébként is: egy mérés nem mérés (az ötletért hála törzsolvasónknak, Gyurinak).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése