2014. november 30., vasárnap

Tipikus dán - Lányok!

Aki ismer, tudja, hogy nem vagyok túl nagy ellenzője a szoknyáknak. Ezért is örültem, amikor egy idő után kezdtem megfigyelni, hogyan is öltözködik egy tipikus dán lány. Így. :D Mindig érdekes észrevenni, bizonyos szubkultúrákban mi válik felkapottá, mint például itt a fekete harisnya a szürke miniszoknyával. Egyébként a képen van némi csalás: két csoporttársnőm közül csak az egyikük dán, a francia lányt pedig úgy tűnik, már kezdi befolyásolni a helyi kultúra. Szegények hülyének néztek, amikor felvetettem nekik a tipikus dán lányokról szóló poszt ötletét, de ez volt a legkivitelezhetőbb módja az illusztrációnak: mégsem akartam, hogy bilincsben hurcoljanak el, mert ismeretlen lányokat fotózgatok az utcán. :D

*****

Anyone who knows me also knows that I'm not the biggest opponent of skirts. This is why I was particularly happy to discover - after a while - what the typical Danish girl dresses like. Like this. :D It's always an interesting observation to see what becomes popular in certain subcultures. For example, over here, dark stockings and grey miniskirts. But there is some cheating involved in this picture: only one of my two classmates is Danish, the other one is French, but it seems local culture is already taking its hold. Poor girls must have thought me to be out of my mind when I proposed the idea of "the typical Danish girl" to them, but this was the most feasible solution of all. I didn't want to be dragged off in handcuffs for taking pictures of random girls on the street. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése