2013. augusztus 5., hétfő

Hello BKK: 30. +31. nap

Pénteken, az utolsó napon nem csak én búcsúztam. Viszont ahogy én sem végleg, a taxisok sem, hiszen a költözést pénteken kezdték, de hétfőn még volt dolog. Reggel finomítottam a Nagybánya utcás javaslaton, utána lementünk kávézni a Hivatal nevű presszóba a srácokkal, így utoljára. Egyébként ez a Hivatal kellemes kis hely, például a menük fűzős kartondossziék, bent az itallap pedig egy nagy polcra felrakott mappákból áll, minden mappára ki van írva egy ital, meg annak az ára.
Utána az Erzsébet téren, a kerék hűlt helyénél ebédeltünk (mindenki a mekiből hozott kaját végül). Délután már semmi nagyba nem fogtam bele, hiszen úgysem tudnám végig vinni. Az Igló utca kicsit megint visszajött kísérteni, de az maradt hétfőre.
Igen, mert bár pénteken leadtam a pisztolyom és jelvényem a biztonsági irodában (a belépőkártyámat, amely egyébként egy kirúgott kolléga kártyája volt, látszott még a hely, ahonnan lekaparták róla a fényképet), hétfőn azért visszamentem, mivel a Főnöktől is el akartam köszönni, aki péntekig volt szabadságon, illetve mert volt még pár elintéznivalóm. Nevezetesen az Igló utca ügyében utána kellett még járnom valaminek, a Nagybánya utcáról is egyeztettem a KKD-s illetékessel, illetve baleseti kutatást kértem Lócitól a Lőcsei - Telepes kereszteződésre.
Reggel mindenkinek vittem amerikai csokis kekszet (előző este sütöttem), jól is tettem, mert tőlük meg kaptam BKK-s szeretetcsomagot mindenféle jósággal (pl régóta áhított fényvisszaverő csuklópántot, bögrét, nyeregvédőt!, meg az első naptól fogva keresett BKK-s naptárat). Ebéd előtt megint elmentünk utoljára kávézni a Hivatalba a srácokkal, utána pedig össznépileg gyros tálat ebédeltünk a céges konyhahelyiségben. Ezt követően tényleg elbúcsúztam mindenkitől (de nem örökre, körvonalazódik már az esetleges folytatás lehetősége), és még egyszer utoljára kimentem terepre. Egy ügy, amelyet még két héttel ezelőtt bíztak rám, de mindenféle dolgok miatt elmaradt - posztumusz is beadom a jelentést róla. És ha az is megvan:

Bye bye, BKK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése