2012. március 9., péntek

Videó itt, képek a Facebook-on



És néhány kiegészítés a videóhoz:
  • igen, azóta rájöttem, hogy a TV-k nem Budapest gyártmányúak, hanem a HTSZ (Híradástechnikai Szövetség) készülékei, csak azt hittem, ez is olyasmi sorozat, mint az Orion folyókról elnevezett típusai
  • később kiderült, hogy a zh át lett rakva egy másik kampuszra, szerencsére rajtam kívül volt még két félretájékozott, így erről még épp időben tudomást szereztünk
  • érdekes megfigyelni, hogy a terem sarkában van projektorvászon, vetítőnek viszont nyoma sincs. Gondoltam, hogy talán az az egy hiányzó tetőelem azért lett kivéve, de ha onnan lógna a projektor, nem volna szembe a vászonnal.
  • az meg már némiképp szomorú megfigyelés, hogy a mennyezet üvegtáblái sima katedrálüvegből vannak. Tehát ha bármi okból betörnének, éles szilánkok zúdulnának a hallgatók nyakába...

A Facebook-on pedig (ahogy eddig is) megtalálhatóak olyan képek (végülis ezek sorozata felfogható képriportnak is), amelyek önmagukban nem tesznek ki egy bejegyzést, viszont valami érdekességet mutatnék meg a közönségnek általuk, amit jártamban-keltemben láttam vagy a városban, vagy az egyetemen. Most is került fel sok új, tessék nézni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése